3. Meedoen aan een 5km loop: Color Run Utrecht!

Eindelijk heb ik een punt van mijn To-Do list gedaan! Afgelopen zaterdag liep ik samen met een groep vrienden mee met de Color Run in Utrecht. Vandaag vertel ik je hoe het was. 


Het was echt heel erg leuk! The Color Run is één groot kleurenfestijn. Iedereen is blij, vrolijk en gekleurd. Het is gewoon super leuk. 


Elke tien à 15 minuten start er een groepje. Bij de start doe je een vrolijke warming-up, tel je af en bij nul begin je aan de 5K. Na een kilometer kom je bij het eerste kleurenstation. Voor ons was dat roze. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten. Dus ik rende gewoon door het station heen, werd van alle kanten bekogeld met roze poeder, ik liep in een roze mistwolk, en toen ik eruit kwam was ik roze. Geweldig!

Op naar het volgende station. Na weer een kilometer was daar het groene station. Bij dit station was het op het moment dat wij er langs kwamen heel rustig, dus we kregen de volle laag. Groen met een beetje roze kwamen we er weer uit. 


Het volgende station was blauw. Daar zijn we zelfs over de grond gaan rollen, want overal lag kleurenpoeder. Als een smurf liepen we verder naar het laatste station voor de finish. Dit was weer een roze. 

Bij de finish kregen we allemaal een zakje poeder, wat je moest bewaren tot het aftelmoment. We hebben op het feest heerlijk gedanst. Toen begon het aftellen en bij nul gooide iedereen poeder in de lucht. Het was een explosie van kleur (vooral roze) waarna we een tijdje in een giga gekleurde mistwolk stonden. Na een tijdje gefeest te hebben zijn we teruggegaan. Het was een super geslaagde dag! 


Steven heeft een super gaaf filmpje gemaakt van onze dag.



Het was top!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten