To the Zoo: Apenheul

Aan het begin van het nieuwe jaar wordt er altijd gevraagd of je goede voornemens hebt. Die heb ik niet echt, maar ik heb wel een lijstje met plannen die ik dit jaar wil uitvoeren. Één van die plannen is het bezoeken van alle grote dierentuinen in Nederland, samen met Vince. Nu we weer in Nederland zijn, en het nog steeds vakantie is, pakken we de draad weer op bij de Apenheul. 


Het was een lastige dag om foto's te maken. 1. Het was lastig weer; soms zon, dan weer wolken. 2. Het was erg druk. Echt heel erg druk! Oké, het was vakantie en het is wel vaker druk in een (dieren)park, maar zo druk heb ik het nog nooit meegemaakt! Af en toe was het file-lopen... 3. Apen zijn heel erg bewegelijk. 4. Mijn camera gaf steeds een error, dat het contact tussen de camera en de lens weg was en dat ik het schoon moest maken. Maar het was schoon. Vreemd! Maar ondanks alles heb ik wat mooie plaatjes kunnen schieten. 

Er kwam een doodshoofdaapje op mijn arm en cameralens zitten (heb er helaas geen foto van want hij was veel te snel) en we hebben de gorilla show gezien, erg leuk. Het is een mooi park met ontzettend veel verschillende soorten apen. Heel leuk voor een dagje uit, maar probeer op een rustige dag te gaan! 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten