To the Zoo: Dierenpark Emmen

Aan het begin van het nieuwe jaar wordt er altijd gevraagd of je goede voornemens hebt. Die heb ik niet echt, maar ik heb wel een lijstje met plannen die ik dit jaar wil uitvoeren. Één van die plannen is het bezoeken van alle grote dierentuinen in Nederland, samen met Vince. Afgelopen weekend was ik in Drenthe, en dus bezochten we ook Dierenpark Emmen!



In Dierenpark Emmen ben ik al heel vaak geweest. Van kleins af aan kom ik er; met opa en oma, met mijn ouders en met vrienden. Het is een mooi park, veel is gelijk gebleven maar er is ook al best wat veranderd. Afgelopen weekend gingen we samen met oma. Zij was er al heel wat jaartjes niet geweest, voor haar was er dus veel nieuw. 

De leeuwenwelpen waren enorm gegroeid en er was een baby olifantje van maar een maandje oud. Super schattig! We hadden ook weer mazzel met het weer. Het was niet heel erg warm maar het bleef droog en de zon scheen af en toe. Het was gewoon weer een heerlijk dagje!






2 opmerkingen: